Меню сайту

Форма входу

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Пошук

Статистика

ЛІДЕРИ ПРОФТЕХ ОСВІТИ ЛЬВІВЩИНИ

    

Склярчук  Наталія   Степанівна директор ЛПЛХТ

  Вже понад 30 років виховує та навчає молодь. Розпочинала з майстра виробничого навчання, потім працювала викладачем, заступником директора, а з 2002 року очолює колектив ліцею, який налічує понад 500 учнів та слухачів і на сьогодні є одним з найкращих закладів професійно-технічної освіти у нашій області.
 « Освіта європейського рівня – для нашої молоді» - це принцип , яким керується директор і колектив ліцею, домагаючись, щоб диплом випускника  став  престижним на ринку праці, щоб  кожна молода людина, незалежно від матеріальних статків сім’ї, могла опанувати професію , яка забезпечить її високооплачуваною роботою та дасть можливість професійного і кар’єрного росту.
          Для цього за останні 5 років повністю відремонтовано навчальний корпус ліцею,створено комфортне середовище праці і навчання,  оновлено навчально-виробничу базу. У 2007 р. відкрито Навчально-практичний пекарський центр, який створено за допомогою фахівців з Німеччини та за сприяння Фонду Роберта Боша. Завдяки спонсорській допомозі німецької сторони в центрі встановлено сучасне хлібопекарське обладнання та створено всі умови для практичного навчання професіям Пекаря і Кондитера учнів,  а також  дорослих слухачів з числа тимчасово безробітних.
Життєве кредо Наталії Степанівни: «Якщо хочеш змінити світ навколо себе - розпочни змінюватися сам». Їй притаманні такі особисті якості, як цілеспрямованість, наполегливість, вміння переконувати, спроможність мобілізувати та направити зусилля педагогічного колективу на досягнення мети.
Склярчук Н.С. присвоєно педагогічне звання викладач-методист. Одним з її важливих досягнень, як викладача предметів професійно-теоретичного циклу,  є активне впровадження в навчальний процес нових педагогічних методів і прийомів із використанням технічних засобів навчання під час проведення уроків. Розроблений нею  збірник методичних рекомендацій з предмета "Товарознавство продовольчих товарів"  є актуальним, оскільки в ньому детально описано основні дидактичні принципи навчання  та використання для їх реалізації інформаційно-комунікаційних технологій   на уроках товарознавства продовольчих товарів при навчанні учнів за професією  продавець продовольчих товарів.
Завдяки глобальній мережі, web-технологіям, комп'ютерним програмам, новим технічним засобам навчання (DVD, теле-, аудіо-, відеоапаратурі, цифровій фототехніці) викладач творчо підходить до проведення уроків, удосконалює зміст предмета.
На перший план при підготовці до уроків викладач висуває такий метод навчання, як "активне" навчання, що передбачає застосування комп'ютерно-зорієнтованих засобів, які стимулюють пізнавальну активність учнів, творчість, самостійність навчання.
Склярчук Н.С. входить до складу асоціації директорів ПТНЗ торгівельно-кулінарного профілю,  є активним членом творчої групи з розробки Державних стандартів профтехосвіти з професій Пекар, Тістороб, Машиніст тісторозробних машин. За вагомий особистий внесок у вдосконалення освітньої галузі Склярчук Н.С. нагороджена Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України, Львівської обласної державної адміністрації, Головного управління освіти і науки Львівської ОДА, Львівської міської ради.
 
 
Гараймович Галина Василівна на посаді майстра виробничого навчання працює з 1968 року. Має робітничу кваліфікацію « пекар», рівень кваліфікації – 5 розряд, «кондитер», рівень кваліфікації – 5 розряд, має педагогічне звання «майстер виробничого навчання  І категорії»

               Уроки виробничого навчання проводить на високому науковому та методичному рівні. Досконало володіє методикою проведення уроків виробничого навчання. Вдало поєднує індивідуальні і колективні форми уроків виробничого навчання. Застосовує інноваційні технології при викладанні уроків виробничого навчання, формує навички в учнів самостійно здобувати знання і вміло використовувати їх у практичній діяльності. Має звання «Майстер – золоті руки». Своїм прикладом заохочує інших працівників до праці. Галина Василівна була  учасником Всеукраїнського зїзду майстрів в.н.
               Майстром виробничого навчання розроблена навчально-плануюча документація, інструкційно-технологічні карти для всіх рівнів кваліфікації (2-4 розряди).
               Гараймович Г.В. залучає та готує до участі у конкурсах професійної майстерності «Кращий за професією» серед учнів; у 2007 р. її учениця стала переможцем у конкурсі професійної майстерності серед учнів за професією «Пекар». Приймає активну участь у виготовленні святкових виставкових виробів. Виготовила альбоми з зразками короваїв та виставкових виробів та з зразками оздоблення кондитерських виробів.
               Гараймович Г.В. провела ряд семінарських занять, а саме:
-          Виготовлення виставкового виробу «Кошик з квітами» 
-          «Приготування виробів з листкового бездріжджового тіста» 
-          Виготовлення «Сирних паличок» 
У рамках проекту «Покращення професійно-практичного навчання в Україні» розробила та провела майстер-клас з обміну досвідом з німецькими фахівцями з ручної розробки та виготовлення кошика з квітами.
               Галина Василівна вміє вирішувати педагогічні проблеми, легко встановлює контакт з учнями, батьками, колегами по роботі, знає нормативно-правові акти у галузі освіти, вміє аргументувати свою позицію, дотримується педагогічної етики та моралі, користується авторитетом серед колег, учнів та їх майстрів.
 
Білоруська  Любов Станіславівна, викладач вищої категорії, виладач-методист з сорокарічним педагогічним стажем. Вся професійність викладача спрямована на розвиток предмету «Основи мікробіології, санітарії і гігієни»,  та «Сировина і матеріали», його методичне забезпечення

Викладач  забезпечує високий науково-методичний рівень викладання предметів, володіє високоефективними методиками навчання, її досвід роботи вивчають і застосовують педагогічні працівники ліцею та інших навчальних закладів. Успішно працює над комплексно-методичним забезпеченням предмета, оформленням кабінету. Є автором навчального посібника «Основи мікробіології, санітарії і гігієни», виданого видавництвом «Техніка» у 2003р., затвердженого Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для учнів професійно-технічних навчальних закладів і підготовленого до перевидання, підготувала до друку методичні рекомендації з проведення лабораторно-практичних робіт з предмета «Сировина і матеріали», збірник рецептів борошняних виробів і страв «З бабусиної скрині».
-          Види хлібних злаків та їх роль у харчуванні людини.
-          Методична розробка проведення тижня професій пекар, кондитер, кухар
-          Спеціальна мікробіологія кондитерського виробництва.
Методичні для проведення виховних годин на тему:«Ми – український народ»
-          Презентація  Музею хліба у ліцеї і інші
Брала активну участь у розробці Державних стандартів з професії «Пекар», «Машиніст тістообробних машин», «Тістороб» та проводила апробацію Державного стандарту з професії «Пекар»

Братина Ольга Михайлівна  старший викладач, виладач-методист з двадцятирічним педагогічним стажем  роботи у ліцеї,викладач історії та суспільних дисциплін.
Ольга Михайлівна    забезпечує високий науково-методичний рівень викладання предметів, досконало володіє ефективними формами та методами організації навчально-виховного процесу, забезпечує високу результативність своєї праці, очолює методичну комісію викладачів суспільних дисциплін, розробила критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предмета „Історія України”, „Всесвітня історія” , поурочні і опорні конспекти. Братина О.М. постійно працює над поповненням навчально-матеріальної бази з предметів.




Неверенчук  Ярослава Василівна, майстер виробничого навчання 1 категорії, навчає майбутніх  пекарів та кондитерів у ліцеї з 1983 року . уроки виробничого навчання майстер проводить на високому теоретичному і методичному рівні, вміло застосовує передові форми і методи навчання, має необхідний рівень професійної компетентності, передає досвід роботи іншим працівникам ліцею. Успішно працює над комплексно-методичним забезпеченням професії пекар, кондитер, оформленням навчального класу. Неверенчук Я.В. розробила і оформила ряд дидактичних альбомів, опорні конспекти з професії, критерії оцінювання знань учнів .Виготовила розробки з рецептурами технологічними картами вироби : Піта , Хліб з шинкою, Хліб з оливками.
Ярослава Василівна  підготувала і розробила  методичні матеріали з виговлення  тортів , тістечок, короваїв.






Пилипчій Ірина Михайлівна, викладач хімії та біології,викладач вищої категорії,
старший викладач, працює у ліцеї девятий рік.
Ірина Михайлівна проводить уроки хімії та біології на високому методичному і науковому рівнях. Проявила себе як висококваліфікований, відповідальний, досвідчений педагог та умілий організатор. Проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, з використанням інноваційних технологій, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Пилипчій І. М. активно впроваджує методи інтенсивного навчання, значно підвищує ефективність уроків та поліпшує якість знань учнів.
Пилипчй І. М. приймає активну участь в проведенні обласних методичних об’єднань викладачів хімії  та біології, виступає з доповідями, поширює інноваційні освітні методики й технології, володіє широким спектром стратегій навчання, вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроків. Значну увагу приділяє роботі з обдарованими учнями, готує учнів до участі в учнівських олімпіадах; провела ряд виховних заходів та відкритих уроків з хімії та біології, зокрема :
-          відкритий урок на тему: «Жири, вуглеводи як компоненти їжі, їхня роль в організмі».
-          відкритий виховний захід на тему: «За чашкою кави»
-          брейн – ринг з хімії і інші

    Пилипчій Ірина Михайлівна володіє різноманітними методиками навчання, уміє швидко прийняти правильне рішення у складних педагогічних ситуаціях; уміє переконувати та відстоювати свою думку. Завжди добре поінформована про новації у методиці викладання предмета. Під час проведення уроків використовує різні прийоми і форми навчальної діяльності та передовий педагогічний досвід. На її уроках панує творча, доброзичлива атмосфера, учні беруть активну участь у навчальному процесі. Завдячуючи правильній організації  роботи, Пилипчій І. М. досягла належного рівня  засвоєння учнями навчального матеріалу та максимальної самостійності учнів на уроках.

                                               

        Педагогічне кредо – навчити кожного учня, враховуючи його потенційні можливості та таланти. Викладач – творча, ініціативна людина, яка не зупиняється на досягнутому. Вона володіє інноваційними технологіями, диференційним методом навчання, мистецтвом творчого пошуку, що підпорядковується вирішенню загальноосвітніх та виховних завдань:

розвитку пізнавальних інтересів учнів, самостійності  і стійкого інтересу до обраної професії;

розширенню і поглибленню естетичних знань про зміст  діяльності кондитера чи кухаря;

вихованню свідомого ставлення до результатів праці людей, економічного використання матеріалів; формуванню національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, виховуючи шанобливе ставлення до культури, звичаї та традиції українців.

         Викладач досконало володіє методикою викладання предмета, використовує різноманітні методи та способи досягнення мети. Застосовуючи  інтерактивні технології навчання, Марта Богданівна навчає  працювати в колективі, допомагати іншим, оцінювати свої можливості і результати праці. Вона ознайомлює учнів із історією українського народу, історичним минулим, вводить дітей у багатий, чудовий і казковий світ рукоділля.

        Педагог працює над проблемою « Активізація пізнавальної та творчої діяльності учнів шляхом використання інтерактивних методів навчання.» Один із основних принципів, якими керується викладач у своїй роботі , полягає у тому, що неможливо заставити одержувати знання або творчо працювати, можна тільки мотивувати діяльність учнів, зацікавити, заінтригувати. Адже мотиваційний компонент готовності до творчої діяльності є провідним у навчально – виховному  процесі тому важливо створити атмосферу здорової конкуренції, запалити творчий вогник та креатин. Такий метод роботи   вважає дієвим, ефективним, тому що  він дає можливість кожному учневі проявити свій особистий творчий потенціал.

         Характерною особливістю роботи викладача  є те, що кожна тема подається учням та вивчається взаємозв’язаними циклами, які доповнюють один одного. Використовуючи елементи модульно – розвивального навчання викладач весь навчальний матеріал подає двома блоками – теоретичним і практичним. Теоретичний блок включає в себе мотиваційний,  змістовно-пошуковий, оцінно-смисловий етапи,  де визначаються перспективи вивчення теми, проводиться актуалізація опорних знань, розв’язуються теоретичні завдання, осмислюються набуті знання, визначається ступінь оволодіння навчальним матеріалом. Практичний блок містить адаптивно-перетворюючий, системно-узагальнюючий етапи,  які передбачають використання знань під час практичних робіт, удосконалення вмінь та навичок.             

...


...

...


Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz